2011. január 3., hétfő

LK Stamp SAL - Január

Elkészültem az év első hímzésével. :-)

Az idei évben több közös hímzésben is részt veszek, ez az egyik. Én az eredeti kijelölt mintánál maradtam, magyar felirattal, bár nagyon tetszik a másik két változat is, így nem kizárt, hogy párhuzamosan elkezdem még valamelyiket.

14-es aidára hímzek, ez a darab már nagyon régóta a szekrényben pihent, így úgy gondoltam most megtaláltam a felhasználási lehetőségét. :-) A színét nem tudnám megmondani, mert se nem bézs, se nem homok, ezeknél világosabb talán azt mondanám rá, hogy natúr. Ugyan nem fehér anyagot választottam, de a hóember ezen is gyengén látszik, de nekem azért tetszik. :-)


Jó volt hímezni, egész gyorsan haladtam vele. :-) Remélem hamarosan mutathatom a következő hónapot.
De addig igyekszem hozzáfogni a másik SAL-hoz. Hamarosan jelentkezem azzal is. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése