2009. november 18., szerda

"Ne állj ellen, az alkonyat úgyis leszáll!"

Hát én nem álltam ellen. :-)
Az utóbbi időben ritkán nézek tévét, így filmeket is, de a hétvégén húgi rábeszélt, hogy nézzem meg a Twilight - Alkonyat című filmet. Az igazság az, hogy rajongó lettem. :-) Teljesen elvarázsolt a film és már várom a második részt a mozikban.


A héten ebook formájában megkaptam a könyvet, ma már be is fejeztem az olvasását. Tetszett, könyvbe talán még jobb, hisz minden részletesebb. Sok olyan rész van amit a filmben máshogy mutattak be, de ettől még mind kettő nagyon tetszett.
Jó volt a gépen is elolvasni, de én igazándiból úgy szeretek olvasni, ha összekuporodhatok a fotelban. Én már csak olyan régimódi vagyok, a könyveket a polcon szeretem. Ebből kifolyólag igen komoly könyv gyűjteményem van már, éppen most nőttem ki a a könyvespolcom. :-) De ez nem tart attól vissza, hogy karácsonyra meglepjem magam a sorozat három már magyarul megjelent kötetével.:-)



"Sosem tűnődtem azon, hogyan fogok majd meghalni, de ha már meg kell halnom, olyasvalaki helyett halok meg, akit szeretek."

"Ha az élet valóra váltja legmerészebb álmodat, akkor nincs mit megbánnod, ha ez az álom aztán véget ér."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése