2009. november 19., csütörtök

Keretezés

Ma megkaptam a keretezőtől a képeket. :-) Hogy miért is használom a többesszámot, mert még két korábbi munkámat is beadtam keretezni a német juhászkutyás gobelin mellett a múlt héten.
Az egyik a már korábban bemutatott babaköszöntő az ikreknek. Úgy döntöttem, hogy nem keresgélek tovább hozzá keretet inkább bekereteztetem. Nekem tetszik és remélem hasonló örömet tudok majd vele okozni barátnőmnek, mint amilyen örömmel én varrtam. :-)


A másik képen egy kismadár pár van, amit még a nyáron varrtam ki és mivel igen egyedi méret így inkább kereteztettem. A kész képet édesanyám fogja megkapni a szülinapjára. Ez a kismadár pár egy négyes sorozat első része, remélem majd idővel az összeset ki tudom varrni. A nyáron a másodikba is belefogtam, de később egyéb sürgős ajándékok miatt félbehagytam, talán most még a karácsonyi ajándékok előtt befejezem.


És mielőtt még lemaradna a bejegyzésem fő oka, íme a nagy német juhászkutyás gobelin kistestvére készen. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése