2009. szeptember 25., péntek

Korábbi munkáim keretezve

A múlthéten megkaptam a keretezőtől a két képet. Sikerült végre képeket is csinálnom róluk, így most megosztom veletek.

Az első kép egy gobelin, ami elárulja, hogy imádom az állatokat, nagy rajongója vagyok a német juhászkutyáknak. Nekünk is volt kettő, de már sajnos egyikük sincs velünk, az örök vadászmezőkről figyelnek bennünket. Ez a második német juhászkutyás gobelinem, az első két éve készült a második kutyusunk emlékére. Ez a mostani húgomnak készült ajándékba.


A második kép, egy keresztszemes hímzés az elsők közül és a kedvenc virágom a napraforgó van rajta. Az első napraforgós képet két éve varrtam, a névnapomra kaptam az előfestett kanavát és két hét alatt varrtam ki. A kész általam keretezett kép azóta is itt lóg a számítógép felett, hogy mindig láthassam. :-)Ezt a keresztszemest tavaly vettem készletbe és a tavasszal varrtam ki másodikként a keresztszemes hímzések sorában. Remélem még sok ilyen képet varrhatok majd. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése