2019. január 13., vasárnap

Névnapra...

... édesanyámnak és Verának készültek az év első hímzései. :-)
Ez a cuki kis róka jött velem szembe az ünnepek alatt és rögtön tudtam, hogy Verának fogom kihímezni a névnapjára. :-) 
Itt is boldog névnapot kívánok! :-)
Minta: Hélène Le Berre - Renard a róka
Most először feszítettem hungarocell lencsére a hímzést, szerintem egészen jó lett. 
Teljesen véletlenül sikerült szert tennem rá a két ünnep között, mert eddig hiába kerestem.

Annyira megtetszett Renard a róka, hogy édesanyámnak is kihímeztem a névnapjára egy másik apró hímzéssel együtt. :-) Ezt a két hímzést szívre feszítettem. :-)
Szép jövő hetet kívánok Mindenkinek!
Cat

4 megjegyzés:

  1. Én meg nagyon köszönöm...Nagyon szép ,preciz munka...Jó megnézni, megforgatni, hogy ,hogy is készült.. mint a Jucitól kapotatt is...Ilyenkor látom ,milyen jó barátok közt vagyok, van mit tanulni...micsoda aprólékos munkák...
    Sikerült meglepned...

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaj, de cukik a rókás hímzések! :) Vera és anyukád is biztos örültek ilyen szépségeknek.

    VálaszTörlés
  3. Ezek nagyon szépek lettek! (mint mindig :))

    VálaszTörlés