2015. május 30., szombat

Óvodai ballagásra

A múlt hét pénteken kolléganőm kért S.O.S. segítséget, mert egy hét múlva, azaz most pénteken ballagott a kisfia az oviból, de még csak a terv volt meg, hogy mi legyen az óvónénik és a daduskanéni ajándéka. 
A terv az volt, hogy egy kartonra kerül a kisfiú kézlenyomata, és köré kellene az óvodai csoportra utaló motívum a név és az évszám, de ne nyomtatva legyen, hanem valami kreatív módon. A fonalgrafikát választottuk, mert ezt viszonylag gyorsan meg tudtam valósítani, és a lepkés sorminta jól is mutat vele. A nevet és az évszámot is fonalgrafikával készítettem, de ilyet többet nem teszek :-), borzasztó lassan haladtam vele, és mivel háromszor kellett elkészítenem, így ez nem segítette elő a gyors haladást. :-)
De azért időre elkészültem, és remélem örültek az ajándéknak. :-)
A kérés az volt, hogy kék fonalakkal hímezzek a narancsos-márványos kartonra, így a hímzéshez Barbaral fonalait (Popeye, Ash, Bonnie Blue) választottam. Szerintem szép lett, bár a kép nem adja vissza a valós színeket, mivel este villanyfénynél készült.

A következő virágfotókkal kívánok mindenkinek szép hétvégét! :-)

6 megjegyzés:

  1. Kinagyítottam, tényleg nagyon szép lett!!! :)
    A virágaid pedig csodásak!
    Neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Remek ötlet! Mutatós lett. Más kedvünkre és más megrendelésre dolgozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Beáta! :-)
      Többször ugyanazt hímezni nekem kicsit uncsi, de van, hogy úgy hozza a sors, hogy kell! :-)))

      Törlés
  3. Gyönyörű szép lett, biztos nagy sikert arat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andulka! :-)
      Kolléganőm azt mondta sikerült vele örömet okozni. :-)

      Törlés