2013. január 13., vasárnap

Párnácska

Leki-Ritánál láttam meg ezt az aprócska mintát és elcsábultam. :-) Nagyon megtetszett a párnácska összeállítása is, így a héten hozzá is fogtam.
Minta: Leki-Rita
Hímzőfonal: Barbaral festése (Jacaranda)
Ma fejeztem be éppen időben, hogy édesanyám névnapjára átadhassam. :-)
Minta: Leki-Rita
Hímzőfonal: Barbaral festése (Jacaranda)
Barbaral Jacaranda fonalával hímeztem és levendulával tömtem ki. :-)
Minta: Leki-Rita
Hímzőfonal: Barbaral festése (Jacaranda)
Farkasfog: Barbaral festése (Lilac)
Akasztót Barbaral Lilac farkasfogából készítettem. :-)

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm! :-)
      És természetesen a mintát is. :-)

      Törlés
  2. Hú de szép ő is!
    Karácsonyra villámtűket is kaptál?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-)
      Ó az csodás lenne ha villámtűket is kaptam volna, mert tervem az számtalan van. :-)
      De az igazság az, hogy igyekszem kihasználni most az időt és amennyit csak tudok hímzek, mert ha megjön a tavasz,akkor az időm nagy részét a szabadban töltöm. :-)

      Törlés
  3. Ez gyönyörű szép lett. Nagyon szép a minta, a fonal és a befejezésed!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szép lett, igazán különleges ez a fonala Barbarának! Ügyes a kivitelezése is, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a Tiéd is! Ez a fonal is csudajó színű, és milyen jól kiadta a mintát!... vagy segítettél neki? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Palkó! :-)
      Ha a segítség alatt arra gondolsz, hogy tudatosan úgy hímeztem, hogy a lila legyen középen, akkor a válaszom igen. :-)
      Ami meglepő, hogy a fotók most tökéletesen visszaadják a fonal színét. :-) Tényleg ilyen gyönyörű színe van. :-D

      Törlés