2012. október 14., vasárnap

Atalie - Carmen ollótartó :-)

Mikor megláttam először Atalie Carmen mintáját, már tudtam, hogy ez lesz az első ollótartó amivel megpróbálkozom. Annyira szép kis minta, hogy amint megkaptam elmúlt héten Barbaral csodás fonalait el is kezdtem öltögetni. :-)

A hétvégén az ollótartó befejezésén ügyködtem. Mivel ez volt az első ilyen jellegű próbálkozásom, sajnos nem is lett tökéletes az összevarrás, így a szépség hibát elfedtem a farkasfoggal. :-) A következőt már okosabban csinálom. :-)

Atalie - Carmen ollótartó :-)

Még egy tartozásom van, a múlt héten volt a névnapom és az alábbi patchwork asztal közepet kaptam Ágitól. :-) Itt is köszönöm szépen. :-)



A virágokat is névnapomra kaptam :-)

3 megjegyzés:

  1. Helyes az ollótartó. Igen, én is sokat tanulok a hibáimból.
    Patchwork:ettől mindig elájulok.Nagyon ügyes a készítője.
    Boldog névnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Igen, Ági nagyon ügyes sok technikát kipróbált már :-)
      Köszönöm a köszöntést! :-)

      Törlés
  2. Vooww, nagyon szép lett!:)
    Az ajándékaid is!:)

    VálaszTörlés