2011. május 12., csütörtök

Rózsás szívek

Már nagyon régóta szemezek ezzel az Atalie mintával. :-) Számtalan blogon megcsodáltam. :-) Most vettem a bátorságot és neki fogtam. :-) A bátorság nem a hímzéshez kellet, hanem az összeállításhoz, mert az nem az erősségem.

Két változatban hímeztem ki, az elsőnél egyik kedvenc színemet a lilát (Anchor 1209) használtam, mivel lila szalagot nem kaptam, így ezt fehér farkasfoggal díszítettem.


A második változatnál már megérkezett Barbaraltól rendelt fonalaim és így az egyik nagy kedvencemmel a Kövirózsával hímeztem, nagyon tetszik a színe. :-)
Ennél kipróbáltam a húzott szalag díszítést, nem lett tökéletes, de fogok még vele próbálkozni. :-)


Mindkét szívet levendulával tömtem ki. És természetesen ajándék lett belőle, szüleim kapták házassági évfordulójukra sok szeretettel. :-)


A bejegyzésemet csak így utólag sikerült véglegesítenem, mert az utóbbi napokban ha bejegyzést akartam szerkeszteni a blogger, nem működött. :-( Ahogy elnéztem ezzel a problémával nem voltam egyedül. :-(

5 megjegyzés:

  1. Még hogy az összeállítás nem az erősséged??? Gyönyörűek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Barbaral! :-) De tényleg nem az erősségem, sose úgy sikerül ahogy szeretném. Itt is van hiba, csak próbáltam úgy fotózni, hogy ne nagyon látsszon. :-)

    VálaszTörlés
  3. Azt én is úgy szoktam:))) Mármint fotózni:)
    De akkor is nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  4. Szépek lettek! Egyébként osztom a véleményed, nekem is az összeállítással vannak inkább gondjaim.

    VálaszTörlés