2011. március 13., vasárnap

Tavaszi hangulatban :-)

Az elmúlt pár nap napsütéses időjárása meghozta a tavaszi hangulatomat. :-) Remélem most már tényleg jön a tavasz. :-) A krókuszaim szerint már igen. :-) Íme egy kollázs róluk. :-)


És még mindig virág, még pedig nőnapiak, mert olyan szépek. A tulipánnak külön örültem, mert igazi tavaszi virág. :-)

Sajnos a virágokon kívül most egyéb dolgot nem tudok mutatni, mert másfél hete tű se volt a kezembe. :-( Hétfőn kezdtem dolgozni, de annyi a munka, hogy a hát második felében már túlóráznom kellett, ez azt vonta maga után, hogy szombaton is dolgoztam. :-( Ha minden jól megy a következő két napban talán egy kis hímzés is sikeredik, bár ha marad ez a szép idő, akkor kertészkedem, no meg hozzá kellene fogni a tavaszi nagytakarításnak, abból is az ablakpucolásnak. :-)

3 megjegyzés:

  1. Na igen... Nagytakarítás az rám is vár... Szépek a virágaid!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a krókuszaid!

    Én szabotálom a nagytakarítást, Húsvétig ráérünk még arra:)))

    Inkább kirándulás, kertrendezés és festés a program ezen a hétvégén:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. :-)
    Azóta van egy újabb fajta ami bontogatja virágát, ha kisütne a napocska, akkor lefotóznám, de sajna borús idő van.

    És mivel ahogy most kinéztem az ablakon már szemetel is az eső, így az ablakpucolás is napolva. Végül is Húsvétig még ráérek. :-)

    VálaszTörlés