2011. február 6., vasárnap

RP Before Christmas SAL (3)

A héten haladtam egy kicsit a fácskámmal. Még mindig imádom varrni. :-)
Íme itt tartok most:
Ha jól gondolom még vagy két heti munkám van vele, mert sajnos nincs annyi időm hímezni, mint amennyit szeretnék, de szeretném a hónap végére készen látni. :-) Már csak azért is igyekszem, mert szeretnék hozzá fogni a Népi mintakendőhöz. :-)

Ezt a bejegyzésem közben úgy írom, hogy fülig ér a szám, még mindig alig merem elhinni, hogy életemben először nyertem. :-) Nézzétek meg milyen gyönyörűségeket nyertem Melinda játékán. :-) Ugye milyen szerencsés vagyok? :-)

Közben megtiszteltetés is ért, mert díjat kaptam Katától. Itt is köszönöm szépen. :-) Hamarosan jövök a részletekkel. :-)

Azt hiszem ez a nap tökéletes volt. :-)

1 megjegyzés:

  1. De jó Neked, hamarosan készen leszel!
    Gratulálok a nyereményhez és a díjhoz:)

    VálaszTörlés