2009. december 24., csütörtök

Szenteste

Nem vagyok karácsonyi hangulatban továbbra se, pedig reméltem, hogy ma estére már elkap a szokásos láz, de nem. Húgommal is beszéltük, hogy nekünk úgy lenne jó, ha csúsztatnánk egy kicsit a karácsonyt, mert még egyikünk sincs igazán ráhangolódva.

Reggel elküldtem a karácsonyi üdvözleteket. Idén egyéni scrapbook képeslapokat készítettem a már kész karácsonyi témájú xszemes hímzéseimet használtam fel. Ezekkel a lapokkal kívánok mindenkinek Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket!



Délelőtt végre becsomagoltam az ajándékokat, délután meg rábeszéltem magam a karácsonyfák feldíszítésere, először a szüleimnél díszítettem ami most nagyon lassan haladt. Az égősort is ki kellett cserélnem, mert tönkre ment, már tavaly se volt az igazi, de most visszatértünk a jó öreg 90-es évekbeli égősorhoz. :-) Meg van még az elődje is ami, már több mint 30 éves, de még a mai napig üzemel. :-) ilyet már nem nagyon gyártanak a mai világba.
Nálunk már picit gyorsabban haladtam a díszítéssel, szokásosan szalmadíszekkel van díszítve a karácsonyfánk. Mikor elkészültem már beesteledett, így bekapcsoltuk a világítást és átadtuk az ajándékokat. Én is kaptam pár meglepit, majd mutatom a képeket. :-)


De most megyek elpakolok utána meg szedelőzködök, mert megyünk az "éjféli" misére, ami nálunk 10 órakor van, mivel nincs a településünknek saját papja és a másik városból jön misét tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése