2010. március 14., vasárnap

Crafty Cat (3)

Elkészültem. :-)
Ma sikerült befejeznem a cicust, egész jó lett, nekem tetszik. :-) A jövő héten megkérem húgi kolléganőjét, hogy vigye be kereteztetni, mivel én nem tudom mikor jutnék be vele. Már alig várom, hogy keretbe lássam a falon. :-) De még előtte megmutatom csak így simán keret nélkül. :-)


Ma egészen szép idő lett volna ha nem fújt volna annyira a szél. Olyan gyönyörűen sütött a nap még a krókuszaim is virágba borultak.


Remélem hamarosan a lilák is virágozni fognak, és végre jön a tavasz. :-)

Akkor jöjjön egy kis Forma 1. :-)
Délután megnéztem a Bahreini Nagydíjat, egész jó futam volt. Örülök Alonso győzelmének és Massa második helyének bár nem vagyok Ferrari drukker.
Vettelt sajnálom, hogy csak negyedik lett pedig igazán jól ment.
Sumi visszatérésével meg vagyok elégedve, bár reméltem, hogy a dobogón végez, de a Mercedes még nincs annyira erős autó.
Az első versenyből úgy tűnik, hogy jó évad lesz az idei. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése