2010. március 6., szombat

Biscornu 3

Ma befejeztem húginak a melírozott fonállal hímzett a biscornut.
Íme ilyen lett. :-)


Sajna sikerült megfáznom. :-( Már tegnap is éreztem, hogy gondok lesznek bár azt, hogy kapar a torkom igyekeztem a nyomira fogni. De ma reggelre kiderült, hogy ez nem a nyomtató és az oldószer, hanem bizony mandula gyulladás. Ez most nagyon nem hiányzott, hisz a mama is beteg és nem szeretném ha elkapná ezt is. :-( Így most Neocitránozok, teázok és nyomom az ágyat, remélem gyorsan rendbe jövök.
Viszont így van időm hímezni, hozzá is fogtam a varrós cicához. :-) Ezt a mintát a Cross Stitcher magazinban találtam Margaret Sherry tervezte. Nagyon szeretem ennek a tervezőnek a mintáit, olyan kis vidámak. Íme a kép az újságból:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése