2016. január 15., péntek

JOYFUL WORLD Naptár SAL - Január

Idén két SAL hímzésben veszek részt ebből az egyik a Maja által szervezett naptár hímzés. :-)
A januári rókás-madaras mintával már el is készültem. :-)
Minta: Maja
Hímzővászon: natúr panama teáztatva
Hímzőfonal: Barbaral festése (Picea, Green Twist,
Jack O'Lantern, Cinnamon Dark, Marigold)
Az elmúlt hétvégén már a februári vadkacsás mintát is közzé tette Maja, így a következő két hétben az is sorra kerül. :-)

Szép hétvégét kívánok Mindenkinek! :-)

9 megjegyzés:

  1. Nekem is tervbe van... nem tudom miért, de tetszik...nagyon jó lett ,és a kacsás is szép...
    A tiéd is nagyon szép...!!!
    jó hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-) Én nem tudtam neki ellenállni. :-)

      Törlés
  2. Tök ari ez a minta! Én idén egy SAL-t tervezek, nem akarom elvenni az időmet a terveimtől... de talán egyszer ezt is kivarrom!!! Neked is szép hétvégét!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-) Én idén is elcsábultam két SAL-hoz is. :-)

      Törlés
  3. Sehr schön dein Fuchs mit dem Raben. Ich mochte es auch so sehr das ich es gleich stickte und als Wandbehang verarbeitete. Ich gratuliere dir zu diesem wundervollen Ergebnis.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó let!!!!
    (Én csak mentem... legalábbis egyelőre... :)))

    VálaszTörlés
  5. Cuki lett. Mi lesz belőle, ha nagy lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-)
      Húgomékhoz a gyerekszobába szeretném képként. :-)

      Törlés