2015. július 11., szombat

Levendulás virágkosár

A héten láttam a neten ennek a levendulás virágkosárnak az ötletet és úgy éreztem nekem is ki kell próbálnom. :-)
Sajnos a hosszú szárú levenduláimat már leszedtem és buzogányt készítettem belőle, így be kellett érnem a rövidebb szárúakkal. Így viszont a nem lett tökéletes a kosár füle. 
Jövőre majd újra megpróbálom, akkor már hosszú szárú levendulából. :-)

A héten készült ez a kis levendulás zsákocska Ildikó mintájával és Barbaral fonalaival, egy szülinapos ifjú hölgynek. :-)

Az alábbi virágcsokrot pedig ma kaptam páromtól. :-)
A szomszéd településen Arató nap volt és ott készítette ezeket a csuhé virágokat egy idős hölgy. 

Ezt a lovacskát is az idős hölgy készítette. :-)

Mi gyerekként csuhé babákat készítettünk, a kukoricacsutkából meg drót segítségével ökrös szekeret. :-)
De jó is volt még akkor. :-)

Mindenkinek nagyon szép vasárnapot kívánok! :-)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a levendulás virágkosarad, szerintem tökéletes! :)
    Köszönöm, hogy az én mintámat választottad a zsákocskához! :)
    Nagyon szuperek a csuhévirágok, lovacska! Én soha nem próbáltam készíteni, de nagyon tetszenek. Nekem is van Szent Család-om, nyuszim, angyalkám csuhéból... mindet vettem :)
    Nektek is legyen nagyon szép vasárnapotok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a mintát Ildikó! :-)
      A csuhéból készült dolgokat nagyon szeretem, sajnos már nincs kukorica földünk, így nincs alapanyagom se. Régen mikor itthon fosztottuk a kukoricát, mindig eltettük a legszebb fosztást és babákat készítettünk belőle. :-)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a zsákocska, meg a levendula csokrod! gondolom, elnyílt már az összes levendula, vagy van még?? Nem túl messze tőlünk, a dunaparton van egy nagy levendulás, tavaly ott szedtem, lehet el kéne nézni. Már csak a látvány miatt is megéri, olyan szép.... :)
    A csuhé figurák is nagyon édesek. Anno a középsuliba az ofőnk mindenkinek készített egy csuhé-angyalkát karácsonyra!!! (35 db-ot!!!) mondjuk, ő minden évben, minden diáknak készített valami hand-made ajándékot! Ő egy ilyen tanár volt....
    Szép vasárnapot Neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anik! :-)
      Nálam még nem nyílt el az összes levendula, meg közbe még újít is,de azok már nagyon rövid szárúak, így azokat már csak csokorba kötöm és szárítom. :-) Szerintem még érdemes szétnézned a Duna parton. :-)
      Szuper osztályfőnököd volt! :-)

      Törlés
  3. De helyes ez a kis levendulás kosárka! Nekem minden, ami levendula! :o)
    Bár visszatérnének a gyerekek ezekre a természetes alapanyagú egyszerű játékokra! Sokkal jobban megdolgoztatná a kezüket és a gondolkodásukat is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucus! :-)
      Egyetértek veled! :-)

      Törlés
  4. Levendula minden mennyiségben, imádom. Ildikó betűivel én is szemezek, most megint keresztneves keresztszemest varrok.
    Szép hétvégét nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon imádom a levendulát, annyi mindent szeretnék még készíteni csak időm nincs sajnos.

      Törlés
  5. Klassz a kosárkád, a csuhéból készült dolgok pedig csak a mi számunkra értékek. Próbáltam tanítani az unokáimat, többféle , általam ismert kézimunkákra , és azt válaszolták -- jaj Mama, majd elmegyünk és veszünk ,ha nagyon kell ,nem kell rá ennyi időt , és energiát pazarolni .
    Szép hetet kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ágnes! :-)
      Ma már túl gyorsan élik az életet a fiatalok. Mondja ezt egy nagy öreg (35) :-))), de én még úgy nőttem fel, hogy amit magadnak készítesz el, az sokkal nagyobb öröm. :-)

      Törlés
  6. Gyönyörű lett a kosarad!!! A kis illatos levendulás zsák is szuper ötlet :o)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes ez a lovacska.
    A levendula közkedvelt, én félek tőle: allergia

    VálaszTörlés
  8. Mennyi kedves alkotás! Különösen a csuhéból készült darabok tetszenek :)

    VálaszTörlés
  9. Ezek a csuhés darabok milyen szépek!
    Szép lett a zsákod!
    /Sajnos a mai fiataloknál gyakori hogy a mi kézimunkáinkat nem is értékelik.... akár egy mobil tokot is inkább megvesz az unokám.... holott a barátnőm imádja. amit varrtam neki/.. ... Tapasztalatból mondom...

    VálaszTörlés