2014. január 26., vasárnap

TDT naptár SAL - Szeptember

Elkészültem a szeptember hónappal a TDT naptár SAL-ból. A színeket szemre válogattam Barbaral fonalai közül. :-)
Minta: TDT - Mini Months Calendar
Hímzővászon: 28ct Zweigart Juliana Antik fehér
Hímzőfonal: Barbaral festése (Rouge, Silversone, Earth, 
Cypress Bark, Rosewood, Dove Grey, Marigold)

A héten megérkezett az utólagos szülinapi ajándékom magamnak. :-) Barbaraltól rendeltem csodás fonalakat, mert már annyi szép új színe volt ami még nekem nem volt. :-) 
A csomagban Barbaraltól is volt szülinapi meglepi, egy csodás fonaltartó és fagombok. :-) 
Annyira szép a fonaltartó, nagyon tetszik, már használatba is vettem.
Itt is nagyon szépen köszönöm Barbaral ezeket a csodás ajándékokat! :-)

A hétvégén hozzánk is megérkezett a tél, két napja megállás nélkül esik a hó.
A madáretetőmet ellepték a verebek és a vadgalambok. Szegény kis cinkéknek nem is hagynak kaját. :-(
Hoztam néhány képet a madarakról. A kis kék cinkéről még a munkahelyemen készültek a fotók.

5 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog szülinapot!!! Csodás ajándékokkal lepted meg magad:)))

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örülsz:)))
    Nagyon szívesen, egyébként pedig én köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  3. Kukkancs be hozzám, és ha van kedved, gyere játszani! :)

    VálaszTörlés