2013. március 31., vasárnap

Húsvét

A héten elkészültem Palkó nyuszijaival is. Az összeállításon megint sokat agyaltam, de végül tojás alakú díszeket készítettem a tojásfánkra.
Minta: Palkó
Hímzővászon: natúr színű panama
Hímzőfonal: Barbaral festése (Bunny Brown, Very Berry)
Minta: Palkó
Hímzővászon: natúr színű panama
Hímzőfonal: Barbaral festése (Bunny Brown, Very Berry)

Maja mintáját is kihímeztem még egyszer, mert Maja nyuszis dísze Palkó egyik nyuszis tojásának kíséretében édesanyámékhoz került a tojásfára. :-)

Minta: The Snowflower Diaries - Tulips With Bunny
Hímzővászon: natúr színű panama
Hímzőfonal: Barbaral festése (Tutti Frutti, Bunny Brown, Pewter, Springtime)
És még egy díszt készítettem egy korábbi hímzésemből, most már ő is a tojásfán lóg. :-)
Ezekkel a díszekkel kívánok mindenkinek:
Áldott, békés húsvéti ünnepeket!

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép tavaszváró hímzések!

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy, köszi, hogy kétszer is kihímezted ezt a mintát!:-)) Most nézem, milyen találó neve van a fonalnak, amit választottál hozzá, nyuszibarna, pont erre gondoltam én is!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm volt hímezni Maja. :-)
      A fonalért pedig köszönet Barbaralnak. :-)

      Törlés
  3. Áldott, szép ünnepet Nektek is!
    Nagyon szépeket készítettél a tojásfára! Külön köszönöm, hogy a nyuszik is helyet kaptak köztük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Aranyos kis minták és lesz még folytatás! :D Köszönöm a mintát! :-)

      Törlés
  4. Nagyon szép munkák! Szeretettel gratulálok hozzájuk:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűségesek lettek ők is! Szép Húsvétot Nektek is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbaral! :-) Viszont kívánom! :-)

      Törlés
  6. Csodaszépek lettek a mintáid! Boldog húsvétot Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a húsvéti nyuszijaid!

    VálaszTörlés