2012. február 12., vasárnap

TDT naptár SAL - Január

Az idei év sem múlhat el közös hímzés nélkül. :-) Nem tudtam ellenállni a Jucus által szervezett TDT naptár SAL-nak. :-) Ugyan most kicsit lemaradásban vagyok, de remélem ebben a hónapban utolérem magam és minden hónapban az aktuális hónapot hozom.
Nagyon tetszik a minta, a sok speciális öltés miatt igazi kihívás. :-)

Mutatnám is az első hónapom.


Az anyagot Jucustól rendeltem 28ct Zweigart Juliana antik fehér hímzővászon. A színeket szemre válogattam, így kicsit más mint az eredeti, a januári mintához szükséges metallic hímzőket Jucustól kaptam ajándékba. Itt is köszönöm szépem. :-) Most hímeztem először ilyen hímzőfonállal, meg is küzdöttem vele. :-) De a végeredmény nagyon tetszik.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Hajrá tovább!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik! Jövök majd a többi hónapodat is megcsodálni! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett!:)
    Ezekkel a metallic fonalakkal valóban borzadály dolgozni, de megéri a fáradtságot:).

    VálaszTörlés