2011. december 28., szerda

Mai kreatív próbálkozásom eredménye :-)

Ma megkíséreltem feleleveníteni makramé csomózási tudásom, még gyerekként anyutól tanultam. Nagy dologba nem mertem belefogni, így csak három karkötőt csomóztam néhány fagyönggyel. Sajnos befejezni nem tudtam, mert se szalagvégem, se pántvégem nincs, majd jövőre igyekszem beszerezni, ha járok olyan helyen ahol ilyesmit lehet kapni.


Megmutattam anyumnak is :-), és kértem, hogy majd mutassa meg, hogy a baglyot hogy készítette ami már vagy 30 éve a folyosó falát díszíti. :-)
Szóval lesz még makramé próbálkozásom. :-)

3 megjegyzés:

  1. Legyen is, mert nagyon szuperek lettek!:)

    VálaszTörlés
  2. Különleges karkötők! Jó tanító mestered van:)

    Régen én is csomóztam, de ma már nem tudom hogyan kell.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. :-) Én is rég csináltam, de egész jól visszajött, hogy mit hogy is kell. :-)

    VálaszTörlés