2011. július 24., vasárnap

Ajándéklánc és díj

A hét elején postára adtam Latinka által szervezett születésnapi ajándéklánc keretében a páromnak Szivelannának az ajándékot. Mivel már meg kapta, így mutathatom. :-) Remélem tényleg sikerült örömet szereznem vele. :-)
Több apróságot készítettem az egyik egy kép lett a Tralala Floralie sorozatból a tulipános ez már rég tervbe volt. :-) Készült egy újabb Atalie rózsás szív, most rózsaszínben és egy kulcstartó Manka mintájával amihez Barbaral festett fonalait használtam. Ennek az összeállítása sajnos nem lett tökéletes, de remélem azért örültek neki. :-)


A héten díjat kaptam Katától, amit itt is köszönök szépen. :-)


A szabályok szerint 10 blognak kell továbbadnom, akit felfedeztem, vagy újra felfedeztem. Ezzel most kicsit gondban vagyok, mert körbe néztem a bloglistámat és már mindenki megkapta ezt a díjat, így tovább adnám mindenkinek akit olvasok. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése