2011. május 16., hétfő

Képes beszámoló :-)

Most két bejegyzést együtt hozok, egy állatost és egy színházast. :-)

Húsvét hétfőn a Jászberényi Állat- és Növénykertben jártam. Valamikor általános iskolásként jártam ott utoljára, így sok volt az újdonság számomra. :-) Kicsi állatkert, de nekem nagyon tetszett. :-) Hoztam egy kollázst néhány állatról. Nem sikerült mindet megörökítenem, mert volt aki leginkább aludt (pl.: oroszlán, farkas) vagy a ketrecében elhúzódott (pl.: medve, hiéna). De azért néhány állatot sikerült lencsevégre kapnom. Volt állatsimogató is és a kecskét ott fotóztam. Tudom ez gyerekeknek van, de hát én egy nagy gyerek vagyok és mindig bemegyek, mert imádom az állatokat. :-) Egyébként a lámát és a pacit is megsimogattam, mert oda jöttek. :-)


Kedvenc fotóm az őrszem szurikátáról készült. :-)


És egy kis virág. :-) Az állatkert területén több japán cseresznyefa is volt, ami tömve volt virággal. Valami hihetetlen gyönyörű látvány. :-) Egyszer egy ilyen fát még szeretnék a kertbe.


A bejegyzésem másik fele színházi. Május 8-án Jászapátin voltunk húgommal a My Fair Lady bemutatóján. Húgom kolléganője játszotta Eliza szerepét. :-) Nagyon tetszett az előadás, igazi élmény volt. :-) Én fényképezőgépet nem vittem, így az előadáson készült képeket ITT lehet megnézni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése