2011. március 4., péntek

LK Stamp SAL - Március

Meghoztam a Lizzie Kate Stamp SAL március hónapját.
Sajnos látványos elszámolás van benne, mivel a keretet úgy kezdtem el hímezni, hogy a minta nem volt nálam. Én kis naiv meg feltételeztem, hogy ugyan úgy néz ki mint a januárnál, februárnál, de pont ez az a hónap ami nem. Sajnos már csak akkor került a minta a kezembe, amikor a keret már kész volt, visszabontani meg nem voltam hajlandó, így ez a hónapom egyedi lesz. :-) Annyira szerintem nem rossz, bár tény, hogy az eredeti jobb lett volna.


4 megjegyzés:

  1. Szerintem szép lett és nem látom a hibát benne,igaz én nem ismerem a mintát.

    Részemről csak azért is benne hagyom a rontásokat mert tanulok belőle:)

    VálaszTörlés
  2. Nincs ezzel semmi gond, így lett egyedi!

    VálaszTörlés