2011. január 18., kedd

Díjat kaptam! :-)

Kedves meglepetés várt ma, az alábbi díjat kaptam Lívitől, amit itt is köszönök szépen. :-)


A díjra vonatkozó szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

Igyekeztem olyan embereknek tovább adni a díjat, akiknek még nem láttam kint az oldalukon, de megérdemlik. :-)
eszternl
Zsuzska
Bakterno
Dia
Kozi
Hajnalka
Marcsi

Hét dolog magamról:
1. Szeretek olvasni, egy jó könyv bármikor ki tud kapcsolni.
2. Szeretek fényképezni, ha tehetném minden hova vinném magammal a gépet. :-)
3. Kedvenc évszakom a tavasz, mert imádom, ahogy ébred a természet. :-)
4. Nagyon szeretem a szabadidőmet a természetben tölteni, így a kirándulás mellet sokat kertészkedem és a lakás is tele van növénnyel. Sokszor megjegyzik, hogy lassan én szorulok ki. :-)
5. Imádom a csokit, főleg az ét csokit. :-)
6. Nagyon szeretek kreatívkodni, most már pár éve a keresztszemes hímzés van a fő helyen, de minden más technika is érdekel, és ha lehetőségem van ki is próbálom.
7. Nagyon szeretem az állatokat, 2 kutyánk és 9 cicánk van. A két kutyust az utcáról fogadtuk be, a 9 cicából pedig három a miénk, a többi 6 úgy tévedt hozzánk és nem volt szívünk elzavarni őket.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Igyekszem mielőbb teljesíteni a követelményeket!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Cat !

    Köszönöm szépen, nagyon kedves Tőled!
    ( és én is IMÁDOM az étcsokit :)

    Ezt a kis filmecskét küldöm Neked:
    http://www.wimp.com/amazingsights/

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Próbálom a szabályokat követni! Csak még nem vagyok túl gyakorlott a blogos dolgokban, de igyekszem.

    VálaszTörlés