2010. augusztus 1., vasárnap

Arabica Coffee (2)

A hétvégén nem kellett túlóráznom, így sikerült szépen haladnom a kávés mintával. :-) Már a csésze is készen van. :-)


A jövő hét kicsit húzós lesz meló szempontjából, mert újabb sürgős szállítás határidős, no meg az audit időpontja is egyre vészesebben közelít. Már a hétvégére is hoztam haza melót, amivel igen lassan haladok, de majd csak elkészülök. Így viszont hímezni nem sok időm lesz.

A hétvégén lefotóztam az egyik virágzó kerti iszalagomat (Klematis), nagyon szép színe van és rengeteg virág van rajta, pedig még csak a tavasszal ültettem.


A sziklakertembe is új lakó költözött. :-) Húgomtól kaptam ezt a kis kerámia madarat.


Nem rég lett vége a Forma 1 Magyar Nagydíjnak, izgalmas verseny volt. Örülök Webber győzelmének, Vettelt sajnálom, de jogos volt a büntetés szerintem. Sumi viszont hatalmasat alkotott a végére Barichelloval, szegény Rubens majd nem felkenődött a falra, annyira kemény volt Sumi. Ezért a manőverért biztos büntetést kap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése