2010. július 11., vasárnap

Perfect Pets (8)

Tegnap jártam a keretezőnél és elhoztam a képet.
Mivel ma dolgoztam így csak délután tudtam elvinni Petrának a képet. Nagyon örült neki azt mondta, hogy az ágya felé teszi ki. :-) Anyukájának is tetszett főleg, hogy még a keretet is olyat választottunk ami megy Petra szobájához. :-) Hááát igyekeztem megfelelő instrukciókat adni :-), mert ugye nem én vittem be a keretezőhöz, így az igazi dicséret húgi kolléganőjét kell, hogy illesse. :-) Köszönöm Kati a tökéletes keret választást. :-)
Íme a kép. :-)



Az utóbbi időben kicsit le vagyok lassulva, ezt mutatja az is, hogy megint utólag véglegesítem a bejegyzéseimet. Kicsit el vagyok fáradva, de pihenni igazán nem tudok. Nem csak a blog szerkesztéssel, de az olvasással is el vagyok kicsit maradva, így csak ma olvastam, hogy barátnőm két év után nyaralni megy az ikrek nélkül. Hát nem könnyű ebben biztos vagyok, hisz nagyon fognak hiányozni neki az ikrek, de kicsit megkésve is jó pihenést kívánok Neked Betty :-), Edit nagyinak pedig hasonlóan sima napot mint a mai. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése