2010. április 26., hétfő

Kertészkedés

A hétvégén nem dolgoztam és így végre rájutottam a virágok kitelepítésére. A szombatom azzal ment el, hogy a verandáról kivittem a virágokat, volt amit már kiültettem, volt amit átültettem és volt amit csak cserepestül kiraktam. Amit már biztosan tudok idén ennyi muskátlit nem fogok bevinni, mint amennyit tavaly. Csak 4 ládába fogok augusztusban hajtásokat lerakni és azt fogom kiteleltetni. Tavaly sajnáltam az állómuskátlikat és az összes nagy bokrot behordtam, na idén ilyen nem lesz.

Vasárnap kimentem a piacra és megvettem az ablakokba a folyton virágzó begóniákat, meg vettem pár mézvirágot és 4 petúniát. Mivel nagyon meleg volt (egész hétvégén 20-23 fok volt) így csak délután fogtam hozzá a beültetésekhez. Mivel nem végeztem, így ma majd befejezem. :-)

Néhány fotó a szerzeményekról, bár még nem az igazi pompájukat mutatják a virágok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése