2010. február 14., vasárnap

Kreatív Blogger Díj

Kedves meglepetés ért az elmúlt héten, megkaptam életem első blog díját legjobb barátnőmtől Bettytől.



Szabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

A 4. pont szerint 7 dolgot kell írnom magamról, talán ez még menni fog, bár ilyen jellegű összegzést még soha nem csináltam.

7 dolog magamról:
1. túlságosan izgulós vagyok, és ugyan az utóbbi években sokat változtam, de ez azért még szokott jelentkezni
2. úgy gondolom a naivságomat se nőttem még ki, hiszek az emberi jóságban, mindenkihez barátsággal, szertettel közeledek, így sokszor ér csalódás
3. hamar a plafonon vagyok, de ugyan olyan gyorsan lehiggadok
4.szeretek segíteni a családomnak, barátaimnak, akkor vagyok igazán boldog ha másoknak sikerül örömöt szereznem
5. imádom a kutyákat és a macskákat, ha tehetném, minden kóbor állatot befogadnék
6. szeretek kávézni, bár szerintem semmilyen hatással nincs rám, így igyekszem a napi mennyiséget csökkenteni :-)
7. imádok mindent ami kreatív, a jelenlegi nagy kedvenc a keresztszemes hímzés

Az első 4 pont kész, de az utolsó 3 ponttal kicsit gondba vagyok, mert akiket olvasok már mind megkapták ezt a díjat. Így most én nem küldöm tovább, de ha új blog társra lelek, akinek még nincs ilyen díja akkor továbbítom. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése